Інформаційні стенди
Купити інформаційний стенд
Як грамотно та красиво розмістити потрібну інформацію? Щоб привертала увагу, не вибивалася із загальної картини та доречно виглядала? Інформаційний стенд!
Які бувають інформаційні стенди?
Інформаційні стенди дуже різні. Дві основні категорії, на які вони діляться – це стенди з кишенями та з готовим інформаційним наповненням. Наприклад, куточок споживача – це найчастіше стенд із пластиковими кишенями і на ньому немає жодного постійного інформаційного наповнення. Все можна змінити будь-якої миті. Це практичні стенди і з ними складно помилитись при виборі. Стенди з постійним інформаційним наповненням потрібно змінювати, якщо інформація на них втрачає актуальність або є помилковою.
Найдовше прослужать стенди з кишенями. Є також і третя категорія – змішані. Це стенд із кишенями для змінної інформації та статичним інформаційним наповненням.
Інформаційні стенди на замовлення
Виготовлення стендів на замовлення зазвичай складається з наступних етапів:
- Продзвон фірм, що пропонують виготовлення стендів на замовлення з прорахунком вартості.
- Вибір матеріалу.
- Створення та затвердження макета.
- Виготовлення стенду.
Як порахувати вартість? Для цього вам потрібно надати бажані розміри і знати, чи розроблятимете макет самостійно, чи хочете скористатися комплексними послугами. Іноді вартість дизайну становить 50% і більше вартості самого стенду.
Не завжди можна зорієнтуватися з розмірами майбутнього стенду. Якщо ви не знаєте розмір – заміряйте стіну або місце, куди передбачається розмістити стенд. Якщо вам потрібен мобільний стенд, тоді розмір швидше за все залежатиме від конструкції, що використовується для нього. Виберіть один розмір і прорахуйте таку вартість в різних організаціях - у вас вже буде якийсь орієнтир. Також не зайвим буде подивитися фотографії подібних стендів в інтернеті в розділі "картинки" - ви зрозумієте, яке забарвлення вам більше підходить, які фотографії можуть знадобитися.
Якщо ви замовлятимете і виготовлення, і макет в одній організації, то для розрахунку точної вартості вам буде необхідно надати матеріали для макета (текст, фотографії). Після цього досвідчений дизайнер зможе зорієнтувати, скільки знадобиться часу на виготовлення макета, який буде точний розмір та яка буде кінцева вартість готового стенду.
Чому вибір матеріалу такий важливий і стоїть перед створенням та затвердженням макета? Тому що деякі види матеріалу вимагають особливої підготовки стенду до виготовлення.
Який матеріал може використовуватися для інформаційного стенду? Найпопулярніший – пластик ПВХ. Він дозволяє виготовляти стенди фігурної форми, легкий та досить довговічний.
Для тимчасових стендів або для виставки часто використовують банерну тканину: такий стенд можна згорнути в рулон, завдяки чому він дуже зручно транспортується. Банер також довговічний, його можна використовувати на вулиці, але, на жаль, фігурний стенд з банерної тканини не зробиш і виглядають виставкові стенди з банера не так привабливо, як пластикові.
Інформаційні стенди на вулицю найкраще виготовляти з алюмінієвого композиту – це пластик, вкритий з обох боків алюмінієвими пластинами. Такий стенд матиме антивандальні властивості, виглядає також досить красиво, може бути фігурним, але, на жаль, досить дорогий. Особливо, якщо фігурний.
Акрилові стенди – це стенди категорії VIP. Акриловий пластик, він же – оргскло, дійсно нагадує листове скло, і тому виглядає так дорого та багато. Але такі стенди можна використовувати лише в приміщеннях. Використання їх на вулиці не виправдане: вони не дуже лояльні до перепадів температури та інших метеоумов. Зазвичай акрилові інформаційні стенди розміщують на стінах у холі або іншому видному місці на постійній основі. Для кріплення акрилових стендів прийнято використовувати спеціальне дзеркальне кріплення.
Створення та затвердження макета – третій пункт індивідуального виготовлення стенду. У нас це відбувається так: вам потрібно буде надати текст і фотографії специфічного характеру (наприклад, фото вашого колективу або інші, характерні тільки для вашої організації фото). Якщо ви не знаєте, який текст розміщувати на стенді, яке забарвлення стенду вам потрібне - наші дизайнери вам допоможуть у цьому розібратися за дві секунди. Також вам не знадобиться коректор: грамотність складеного тексту, стилістику та пунктуацію ми виправимо самі. До речі, це є великий бонус! На жаль, грамотних людей нашого часу важко знайти. Усі не специфічні фотографії для стенду ми підберемо самі.
Вже після надання інформації для стенду дизайнер зможе вас зорієнтувати за термінами. Також вже на цьому етапі буде ясно, який розмір стенду потрібен і чи поміститься весь матеріал.
Зазвичай розробка макету займає від 3 до 10 днів, залежно від складності. Після цього дизайнер відправить макет на рецензію: можна буде відкоригувати текст, фотографії, дизайн.
Скільки етапів коригування може бути? Ми відповідально підходимо до справи, тому часто буває досить 1-2 коригування. Але при необхідності макет коригуватиметься потрібну кількість разів до кінцевого затвердження.
Виготовлення стенду – останній етап у нашому списку. Зазвичай термін виготовлення становить від 3 до 5 робочих днів.
Як вибрати правильний інформаційний стенд?
Відштовхуватися потрібно від того, навіщо призначений стенд і де він висітиме або стоятиме. Для різних цілей – різні стенди.
Різновидів дуже багато:
- мобільні та стаціонарні;
- настінні та підлогові;
- для приміщень та для вуличного використання
- рекламні інформаційні стенди;
- інформаційні стенди з кишенями.
При виборі важливо розуміти, якого глядача орієнтований стенд, кому там буде інформація. Чітке розуміння показників – половина успіху.
Стенди не обов'язково мають бути пластикові. Є й інші матеріали, але пластик - найпростіший варіант у догляді, кріпленні та один з найдоступніших за ціною.
Де розмістити інформаційний стенд?
Розміщувати стенди варто у місцях великого скупчення людей, на очах. Якщо це не рекламний стенд, то реклами на ньому має бути не більше ніж 10%.
Важливо! Є інформаційні стенди, інформація в яких завжди має бути перед очима, наприклад, куточок покупця. За відсутність або розміщення у непомітному місці таких стендів можуть оштрафувати. Тому потрібно знайти вільну стіну чи куточок для інформації.
Великий плюс, що будь-який пластиковий стенд можна легко виготовити на замовлення, орієнтуючись на потреби кожного. Тому якщо є бажання розмістити на стенді логотип або втілити давно задуману дизайнерську ідею в життя, то це легко можна зробити. Якщо немає часу та бажання вибирати дизайн, готові інформаційні стенди – чудовий варіант.
Якщо говорити про стенди для вулиці, то вони обов'язково мають бути або із спеціального матеріалу, або із захисною ламінацією. Завдяки цьому стенд прослужить набагато довше. Якщо ваш інформаційний стенд повинен бути з кишенями і при цьому він знаходиться на вулиці, для нього доведеться придбати спеціальну шафу або конструкцію, що захищає інформацію в кишенях стенду від дощу.
Мобільні стенди хороші тим, що їх можна поставити будь-куди в будь-який час. Стаціонарні хоч перенести і не можна, але вони нічим не гірші за мобільні. Все залежить від потреб. На кого орієнтований стенд і для чого він замислювався спочатку. Найпоширеніші мобільні стенди – це саме рекламні мобільні стенди. Для відвідувачів, клієнтів та співробітників краще підійдуть стаціонарні настінні інформаційні стенди.
Змішані інформаційні стенди чудово виглядають в інтер'єрі. Дуже зручно, якщо в одному стенді потрібно з'єднати різну інформацію. Наприклад, правила безпеки та змінну інформацію про графік або особливості роботи.
Стенди для інформації в будь-якому випадку зможуть задовольнити будь-які потреби та запити завдяки їхній великій різноманітності. Зробити правильний вибір нескладно, якщо розуміти, навіщо потрібен стенд і яку інформацію він нестиме.